esmaspäev, 12. mai 2014

Vigastus vist...jälle!

Pole õiget trenni veel tegema jõudnud hakatagi kui jälle vigastused kimbutavad. Ei, seekord mitte sisemine reielihas, mille ma mõned aastad tagasi rebestasin ja mis vahel ikka suurema pingutuse korral tunda annab. Ja ka mitte vasak põlv, mis igal jooksul kord vähem kord, kord rohkem tunda annab. Ja ka mitte plantaarfastsiit ega rahvakeeli kukekannus, millepärast ma terve eelmise aasta sporti teha ei saanud. Ning ega ka mitte iliotibiaalne side, mis on mulle aastate jooksul on erinevaid vaevusi põhjustanud. Eip, kõik pole hoolimata pikast nimekirjast veel ära proovitud. Tundub, et eilsel jooksul ma kas venitasin või rebestasin parema jala sisemist kollateraalsidet ehk siis seda, mis põlve stabiliseerib. Guugeldamise põhjal saadud info väidab, et paranemine võtab aega ligi 3 kuud. Kui nii, siis maratoniga on sel aastal kõik, aga võib ju palvetada, et valu kaob ruttu... EDIT: tuttav arst vaatas just põlve üle ja kinnitas mu esialgset diagnoosi, et kollateraalside ja arvas, et väga paistes ei ole. Anti lootust, et 1-2 nädalaga paraneb ära. Eks paistab, täna on küll kõndimine valulik.

1 kommentaar:

  1. Hei, Kuidas vahepealsed kuud ja hetkeolukord? Kas möödame ülehomme koos meetreid?

    VastaKustuta