pühapäev, 8. august 2010

Kustusin poolel maal :(


See graafik vist ütleb kõik :P Tänane jooks ei läinud eriti edukalt. Maa oli lühike, 8.05 km sel nädalal ainult. Panin alguses suure hurraaga minema, jalad olid kuidagi eriti kerged ja minek tundus super olevat. Esimesed 4 km tulid mängleva kergusega u 5:40 tempoga. Siis tuli tõus, millel pulss tõusis järsult 140-150-lt üle 160. Edasi oli juba raske. Võtsin tempot kõvasti alla, aga mis enam alla ei läinud, oli pulss. Olemine oli raske ja ebameeldiv, kuigi hingamine oli hea ja jõudu oli. Kokkuvõttes sai läbitud 8,05 km ajaga 48:35, tempo 6:02/km, 542 kcal, pulss 157/166.

Ei teagi, mida täpselt süüdistada, võib-olla oli viimasest söögikorrast liiga pikk aeg möödas ja energivarud ammendasid lihtsalt ennast. Viimastel jooksudel olen üritanud vältida söömist päris pikka aega enne jooksu, sest isegi siis kui on ligi 4h söögikorrast möödas, on jooksu ajal iiveldama hakanud. Kui on rohkem aega söögist möödas, on hea kerge joosta, seedimine pole enam tunda andnud, aga energiat kipub vist väheks jääma ja kõht läheb tühjaks. Järsku peaks enne jooksu võtma geeli või spordijooki, kui muidu ei saa? Noh, ja eks tempot tuleb ka paremini jälgida ja tagasihoidlikumalt alustada. 5:40/km pole ilmselt minu tempo,

veel...

2 kommentaari:

  1. ma pean ikka tund enne jooksu midagi sööma, kasvõi väikse ampsu, muidu pole mõtet rajale minna. Ma usun, et oled õigel teel ,kui söömatust süüdistad.

    VastaKustuta
  2. nii võib olla küll. endal on mitu korda näljast väsimus tulnud. viimasel ajal olen vahetult enne pikemat jooksu batooni või geeli võtnud. need ei koorma kõhtu ka.

    VastaKustuta