teisipäev, 11. jaanuar 2011

3 miili jääl

Iga jooksuga läheb enesetunne paremaks ja enesekindlus hakkab  vaikselt tagasi tulema. Täna sai 3 miili sellel mägisemal trassil läbitud, võtsin seekord aega ka - 33:54. Pole paha sellise jääl kakerdamise kohta :) Seekord kette alla ei pannud, sest linnas kohati tänavad paljad ja kuiva asfaldi peal on nendega veidi ebamugav kapata :) Suurematel teedel polnudki hullu, jää kõrval oli ka tühja ruumi ja nii ma siis jooksin sinki-vinki. Paaril väiksemal tänaval tuli hoog maha võtta ja mõnel korral isegi autoteele minna, sest kõnnitee ei tundunud kõndideski läbitav. Igatahes midagi hullu polnud, parem kui sopa ja lume sees sumbata nagu eile sai tehtud :) Homme puhkan, neljapäev võtan selle 4.5M-se trassi ette. Seekord peaks mulle ka uus trennikaaslane lisanduma, loodan aint, et talle oma aeglase tempoga jalgu ei jää...

4 kommentaari:

  1. millised need ketid välja näevad? Täitsa põnev. Pole selliseid asju juhtunud nägema kuskil.

    VastaKustuta
  2. Tahtsin öelda, et sa inspireerid mind oma blogiga. Avastasin selle lüües google-sse sõna "maratonivorm". Alustan ka ise just pikksa maratoniks treenimisega ja see blogi väärt lugemine. Tubli oled :)

    VastaKustuta
  3. Oi, ma nii meelitatud, et ma maratonivormi esimene vaste olen :D Hehh...kui siis see vorm kuskilt paistma ka hakkaks :) Aga suur aitäh kaasa elamast ja soovin sullegi maratoniks edu!

    VastaKustuta