pühapäev, 10. aprill 2011

Edinburghi poolmaraton ja natuke peale ka - 2:11(+2)

Täna siis oli see tähtis päev, poolmaraton. Teisel katsel, mida tähelepanelikumad lugejad kindlasti teavad. Seekord õnnelikult, jäin väga rahule. Ameltik aeg 2:13, minu Garmin näitas, millegipärast aga distantsi pikkuseks 21,6 km. Mis oli väike pettumus, sest hakkasin juba ennast lõtvaks laskma, et oi kohe finiš, aga siis oli staadionile keeramine ja tuli pool kilomeetrit lampi otsa veel vurada :P Rahvast oli palju, protokolli järgi üle 3000 jooksja, aga trass kulges üllatavalt sujuvalt, mingeid tupikuid ei tekkinud. Kohe algusest peale oli pool suht laia maanteed liiklusele suletud, nii et ei olnud mingi probleem inimestest mööda liigelda. Aga no huvitav tõesti, kas siis GPS oli nii ebatäpne, trass oli korraldajatel valesti mõõdetud või siis võtsin suuremaid kaari ja siblasin inimeste vahelt, et mul õnnestus 500 m rohkem tekitada?
Tempo oli muidu suht stabiilne:
1. 6:09 vaikselt staadionilt minema
2. 5:52 mõnusalt allamäge, lilla õhupalliga 2:15 paceri vend paneb mingi 5:40-5:50 tempoga minema, mõtlesin et ei hakka teda püüdma
3. 6:03
4. 6:12 väike tõus ja jõudsime kena vaatega rannaäärsele promenaadile
5. 6:07
6. 6:10 esimene joogipunkt, minu saabumise ajaks pole enam mingit vett järgi, tee on ainult topsikuid ja maas vedelevaid pudeleid täis :S, mul õnneks oma vett alles, aga paljud olid hädas
7. 6:12
8. 6:24 tõus, keerame maanteele
9. 6:14
10. 6:13
11. 6:26 tõus
12. 6:21
13. 6:19
14. 6:16
15. 6:31 joogipunkti juures mahavisatud pudelite vahel kappamine, kõhtu lõid kerged valud, aga läks õnneks ruttu mööda
16. 6:14 tagasi keeramise punkt, inimesed eespool hakkasid kustuma, mina jooksin rõõmsalt paljudest mööda
17. 6:07
18. 6:14
19. 6:18
20. 6:13 2:15 paceri vend longib tee peal niisama, ju siis jooksis liiga suure tempoga ja ei julge enne õiget aega finišisse ilmuda, jooksen tast kiiresti mööda :D
21. 5:57 lõpukiirendus
22. 6:13 suure üllatusega, et finiš veel nii kaugel, punnisin vaikselt lõpuni

EDIT: Tuligi v2lja, et trass oli valesti m66detud, p2rast korrigeeriti ametlikke aegasid ja minu poolmaratoni tulemuseks j2i 2:11 ehk siis keskmine tempo 6:14 :D

Kokkuvõttes olen rahul, andsin endast maksimumi ja tunne oli hea. <õhkkond oli super, ilm ideaalne. Sooja oli 20 kraadi ligi, sain kena päevituse :D Maa ei tundunud üldse pikk, kui lõpukiirendus ära jätta siis oleksin ilmselt veel pikalt kestnud. Ja kestangi, 6 nädala pärast maratonil :)

10 kommentaari:

  1. Väga mõnus, et läbi tegid. Nagu näha, et suure rahva keskel mööduvad kilomeetrid palju hoogsamalt, kui üksi trennis-emotsioonid ju miskit muud. Muide GPS vahel paneb jah juhuslikke numbreid. Mul mõõtis täna 30,8 kilomeetrise jooksuotsa 700m lühema.....Nu vahepeal ühe pauna ajal ei leidnud satelliite ja õgvendas hiljem tagantjärele ära.

    L.

    VastaKustuta
  2. Ait2h! Endal ka hea tunne ja maratonile minna kohe julgem tunne :) GPSis olen kyll pettunud...Loodan, et maratoni l6pus seda nalja ei juhtu, et olen t2itsa l2bi ja siis avasta veel, et oops, 1 km tuleb veel joosta :)

    VastaKustuta
  3. Väga tubli tulemus!
    Kas kilomeetrimärke jooksutrassil ei olnud? Tallinna maratonil ma kohe teadsin, et pean natuke rohkem jooksma oma kella järgi (ei pannund teda ju käima ka otse stardijoonel vaid ikka veidi varem). :)

    VastaKustuta
  4. Kella panin k2ima t2pselt stardijoonel, nii et selles asi kindlasti ei olnud. M2rgid olid minu arust ainult 3M, 6M, 10M, aga ega ma alguses kella j2rgi ei kontrollinud ka. Eks siis j2rgmine kord olen targem, maratoni trassi algus on t2pselt sama, aint l6pp on pikem :)

    VastaKustuta
  5. Vaatasin praegu Garmin connectist Edinburghi poolmaratoni jookse (lootsin Sind leida, kuid ei õnnestunud :P). Aga tundus küll, et valdav enamus jookse oli seal vahemikus 21,5-21,7km... Äkki oligi midagi veidi valesti möödetud?

    VastaKustuta
  6. Ma ei ole viitsinud enda jookse sinna laadida. Piilusin ise ka teiste tulemusi, teistel ka pikem maa mõõdetud. Noh, vähemalt ma ei olnud siis ainukesena pettunud :P Aga eks need viimased kilomeetrid on kõikidel jooksudel kõige raskemad, tuleb edaspidi kannatlikum olla ;) Ju siis Garmini satelliidid ei olnud eriti täpsed, raske uskuda, et maad nii valesti mõõdetakse, pool kilomeetrit on üpris pikk maa ikkagi...

    VastaKustuta
  7. Guugeldasin natuke, korraldajad panidki puusse :D http://edinburghnews.scotsman.com/topstories/Race-chiefs-say-sorry-as.6749789.jp Ehk siis minu ametlik aeg peaks paranema :)

    VastaKustuta
  8. Ja hea teada, et Garmin siiski töötab korrektselt. :)

    VastaKustuta